Blue Lips
Six people from around the world—Rio, LA, Honolulu, Buenos Aires, Rome, and Pamplona—face personal crises that leave them emotionally lost. Drawn to Pamplona during the San Fermin Festival, they’re forced to confront what’s broken inside them. Through new bonds and shared struggles, they begin to reclaim direction and meaning in their lives.
Six characters from six different cities around the world (Rio de Janeiro, Los Angeles, Honolulu, Buenos Aires, Rome, and Pamplona) experience an event in their lives that kills something inside them. Unable to cope with these deaths, they are lost and without direction. For different reasons, they will all travel to Pamplona during the San Fermin Festival. This dramatic scenario will force them to confront themselves. The relationships with each other will help them face and overcome the conflicts that are killing their inner selves.