The Wild Life of Dr. Ole
Veterinarian Dr. Peter Olaf Alcumbrac, known as Doc Ole, practices his unique brand of animal care with wit, expertise and insight.
Veterinarian Dr. Peter Olaf Alcumbrac, known as Doc Ole, practices his unique brand of animal care. Ole shares his unusual world, from the smallest critters in his office to the largest beasts in the wild, with his trademark wit, expertise and insight.
Doc Ole treats bears and pigs, and adopts an adorable puppy as the clinic mascot.
Dr. Ole performs a double root canal on a jaguar and treats a cat’s kidney failure.
Doc Ole uses cutting-edge technology to turn an amputee alligator into an action hero.
Ole treats a zebra’s tumor, Bart the sloth’s teeth, and neuters Dennis the bunny.