Death in Paradise
A warm, light-hearted detective series which takes place on the stunning island of Saint-Marie. A western detective is a fish out of water when he joins a Caribbean Islands Police force. With a new mind-boggling mystery to solve every episode, Death in Paradise will intrigue and tantalise.
The sun-soaked beauty of Saint Marie is rocked at Christmas time by a baffling murder.
A man's fatal fall from the roof of a government building tests Mervin and the team.
A couples therapist is found drowned at sea off the coast of her exclusive retreat.
Mervin gets embroiled in a case when he goes in search of his brother on Antigua.
Mervin and the team investigate the poisoning of a local paper’s notorious agony aunt.