From CHF 6.90 a month for 3 months
Unpaved Road to Peace chronicles Caldono village's lingering scars post-2016 peace treaty between Colombia's government and FARC. Farid, a village leader, mediates between locals and former guerrillas like Xiomara and Humberto, questioning if genuine reconciliation is possible amidst distrust.