Marinette
In the summer of 1935, nine-year-old Marinette, a spirited city girl who loves shops and busy streets, is sent by her mother to live with her grandparents in the countryside. At first she resists the quiet life, dislikes the chores, and clashes with her grumpy Aunt Susan. But little by little she discovers friendship, new adventures, and the warmth of her rural home. This is a tender animated adaptation of the beloved comics by Nob.