PUSH
Bursting water, breech babies, and premature labor are all in a day's work for midwives Nalan, Anna, and Greta. PUSH, a six-episode series, candidly explores the taboo-filled world of childbirth and the daily realities of these dedicated women in the clinic setting.
Nalan and David face heartbreak when they discover that their baby no longer has a heartbeat.