Nord Nord Mord
On a picturesque North Sea island, Detective Clüver navigates a unique blend of serenity and suspense. Despite the island's charm, murder is an unsettling norm. The locals accept these crimes with calm Northern German composure. Beneath the quaint cottages and delicate gardens, evil lurks, challenging appearances at every turn.
The head chef of an upscale restaurant is found dead in a crab trap on the beach.