Around the World in 80 Days
London, 1872. Phileas Fogg (David Tennant) is inspired by an article about advances in travel to take on a mad wager – to circumnavigate the globe in just 80 days. Fogg would be nowhere without the assistance of the quick-witted Frenchman, Passepartout, and the Daily Telegraph journalist who came up with the whole crazy idea in the first place: Abigail Fix.
Phileas Fogg takes on a wager to circumnavigate the world in 80 days – and the first stop is Paris!
Faced with a matter of life-or-death in Italy, can Fogg cast his self-doubt aside and save the day?
In Yemen, Fogg and Passepartout attempt to cross the desert, leaving a furious Fix behind.
When the bank blocks Fogg’s finances in Hong Kong, Passepartout takes matters into his own hands.
A shocking revelation threatens to split the trio forever when they get stranded on a desert island.