From CHF 6.90 a month for 3 months
Traitor Fabi has changed the fronts and challenges the Wild Soccer Bunch to the ultimate duel - against the girls' team "The Beastly Beasts." The guys must embark on an adventurous journey full of obstacles to prove that they are still the wildest team in the world.
When the soccer match between the national team and the Wild Soccer Bunch ends up rock bottom 25:1, they split up and take up other interests.