Anaon – Hüter der Nacht
After the death of her mother, fifteen-year-old Wendie moves with her father to the Breton village of Harz. When teenagers start to fall into comas, she discovers a dark force connected to her family. Together with her friends, Léa and Nathan, she uncovers ancient secrets and druidic rituals. When Wendie develops supernatural powers, she must make an important decision.
A search party is launched after finding Gwen's boot. A statue presents a mysterious riddle.
Fred kidnaps Wendie to open the gate to the Otherworld. Max desperately searches for his daughter.