Das Quartett - Die Tote vom Balkon
A medical student in Leipzig falls from a dorm balcony, resulting in instant death. It was either a consequence of a lovers' quarrel, a tragic accident, or a premeditated murder. It quickly becomes evident that the fall was staged to appear as a suicide, as the victim bears signs of a struggle.