Inga Lindström - Ein Traummann zum Üben
When Finja's boyfriend Torben leaves her for someone else, she's determined to win him back by using the same '90s relationship guide that helped her mother snag her father. To transform into the perfect woman, she needs a practice target, and the passing carpenter Viggo fits the bill perfectly.