Weissensee
Two families in 1980s East Berlin, the Kupfers and the Hausmanns, couldn’t be more different. In this series, the Kupfer family functions as a powerful cog in the GDP system, while the Hausmanns come from a milieu critical of the state. And when Martin Kupfer falls in love with Julia Hausmann, their relationship shakes the foundations on which both families have built their lives.
Falk is in hospital with injuries. Girlfriend Petra recognizes Hans and ends the relationship.
Martin, Katja, and their daughters form a patchwork family, but they struggle individually.