Electronic Dance Music - A Top Export from Germany
Every summer DJs like Felix Jaehn and Alle Farben clock up more air miles than some airline pilots, conquering the international charts from their laptops. They produce hit songs and have made German-style Deep House popular in Australia, Japan, and the US. Accompany Alle Farben, Felix Jaehn, and Trance pioneer Paul van Dyk around the world.