Resurrecting a Legend
The lead aircraft of the D-Day invasion, 'That's All, Brother,' vanished after the war, only to be found in a scrapyard decades later. This film follows its incredible restoration and ambitious mission to fly over Normandy again for the 75th D-Day anniversary.