Rico and Oskar II
Rico (Anton Petzhold) and Oskar (Juri Winkler), the little big heroes, are back - and a new exciting adventure awaits the two inseparable friends. The two of them are on their new case incognito. At the weekly bingo organized by Ellie Wandbeck (Katherina Thalbach), they discover that cheating is going on when the prizes are awarded.
Rico (Anton Petzhold) and Oskar (Juri Winkler), the little big heroes, are back - and a new exciting adventure awaits the two inseparable friends. Actually, Oskar is practically already part of the family, i.e. Rico and his mother Tanja Doretti (Karoline Herfurth) at Dieffe 93. But this time Oskar is no longer wearing a helmet. He's got himself a pair of sunglasses, because after all, the two of them are on their new case incognito. At the weekly bingo organized by Ellie Wandbeck (Katherina Thalbach), they discover that cheating is going on when the prizes are awarded. Handbags, Boris (Moritz Bleibtreu) and the mousetrap and lots of heartbreak. Rico and Oskar have to face more than just criminal challenges, because the Kessler twins cause further confusion for the boys with their crush. Man, man, man. But as Rico explains so beautifully: "Such is life."