Inner Portrait
Four people, who have never flown before, embark on the trip of their lives. Shot in seven countries, the show features digital artist, Refik Anadol, as he uses AI technology and neuroscientific sensors to paint a picture of the emotions and true wonder of new experiences. Art, science, and human stories come together to show the transformative power of traveling.