Drama, Science Fiction
Poland, early '80s. Olga is seven years old and loves her father very much. When her pet cricket dies, she realizes that time is something you cannot turn back. To comfort Olga, her father tells her a strange tale about a giant with diamonds for eyes. The story explains the nature of time. Soon they both discover how this legend impacts their lives. The diamonds are real!