That Night
Set in 1961, this bittersweet coming-of-age story about special friendships, first love and a long summer night changes the lives of three people forever.
A young girl forms an intense bond with a teenager living across the street in suburban 1961 America. As she helps the older girl carry on an "unsuitable" romance with a good-hearted "greaser," she comes face-to-face with ugly adult pragmatism, challenging her hope that sometimes love does conquer all.