Der Gutachter - Ein Mord zu viel
Forensic psychiatrists hold the fate of offenders and public safety in their hands, bearing immense responsibility and fearing one thing above all: error. Dr. Robert Siedler excels in this role, balancing empathy with professional detachment. With a wealth of experience and unwavering integrity, he navigates the complexities of his demanding profession.