Woman in Gold
Based on the true story of a Jewish woman named Maria Altmann, who runs away from Vienna during World War II and comes back sixty years later, to reclaim the properties seized from her family by the Nazis. A young lawyer helps her in her struggle against the Austrian government and the United States Supreme Court. At the same time, Maria will have to face the terrible memories of her past.