Mädchen Mädchen
There are hard times in store for Inken and Lucy when they have to move out and the Bank of Mum and Dad suddenly cuts them off. Together with Lena, who is fed up with her boyfriend, they go on a desperate search for money, love, and a place to live. How? By finding some nice, rich boys with plenty of space at their pad – and fast!
There are hard times in store for Inken and Lucy when they have to move out and the Bank of Mum and Dad suddenly cuts them off. Together with Lena, who is fed up with her boyfriend, they go on a desperate search for money, love, and a place to live. Each of those things is hard enough to come by on its own, so the girls decide to kill all three birds with one stone. How? By finding some nice, rich boys with plenty of space at their pad – and fast! But until that happens, extortionate rents, fake identities and sleazy neighbours put their friendship to one hell of a test.