Gorals, The: Highlanders of Carpathia
In the picturesque Podhale region of Poland, the documentary delves into the lives of four men, embodying traditional professions like wheelwright and shepherd. Amidst the rich tapestry of Polish Highlander culture, it explores the challenge of balancing age-old traditions with the demands of the modern world.