Narco Wars: In Their Own Words
Narco Wars: In Their Own Words presents the inside story of how DEA agents and the Colombian National Police brought down a vicious drug cartel.
Narco Wars: In Their Own Words presents the inside story of how DEA agents and the Colombian National Police brought down the most vicious drug cartel in the world. This program combines never-before-broadcast recordings with rare archival footage, photos and interpretive reenactments to tell the story of how Pablo Escobar’s massive billion-dollar drug empire was taken out.