The Object of My Affection
When she unexpectedly becomes pregnant, an unmarried woman is forced to make a choice about raising the baby with her less-than-perfect boyfriend or with an ideal potential father -- her roommate -- who happens to be gay.
Jennifer Aniston stars in this sly romantic comedy as Nina, a young woman who falls in love with her new roommate, George, (Paul Rudd) even though he's gay and loves her purely as a friend. When Nina becomes pregnant, she realizes she'd rather raise her child with George than with her boyfriend - a decision that forces the threesome to explore the fine line between love, sex and friendship.