Shaun the Sheep: Championsheeps
Life on the farm becomes a hive of athletic activity as Shaun and friends stage their very own sporting extravaganza. Shaun, Bitzer and friends compete for victory in 21 events. Watch them twirl, race, bounce, dive and leap to success whenever the Farmer's back is turned.
Shaun and friends are abuzz with sporting excitement and decide to stage their own competition on the farm. As tenacious and imaginative as ever, Shaun and friends compete in a series of spectacular sporting events in their very own self-built stadium. With all the thrills and spills of sport, Shaun and friends strive for victory, all the while making sure that the Farmer doesn't find out what they're up to.