¿Volverías con tu ex? 2
A reality show that offers an intense and exciting experience where real ex-couples from diverse backgrounds (ex-spouses, ex-cohabitants, and ex-partners) with deep love stories give their past bonds a second chance. In this reunion, they will choose whether to revive their great love or bury it forever.