Russia's Wild Tiger
Siberian tigers are powerful, stealthy, and dangerous hunters that dominate Russia’s Far East – but can they survive changing habitats?
Power, stealth, and dangerous hunting instincts—Siberian Tigers are among the wildest and largest big cats to roam the earth. Their populations increased after decades of strict protection, but now their habitats are in peril. See what new triumphs and challenges await the ever-expanding wild tiger population in Russia’s Far East.