I Woke Up with a Dream
This heartfelt Spanish-language drama follows Felipe, a young boy who attends theater classes behind his mother’s back. When given the opportunity to audition for a movie, Felipe escapes to the big city on a journey that will lead him to learn about his deceased father and reaffirm his dreams.