The Hummingbird Project
Cousins from New York, Vincent and Anton are players in the high-stakes game of High-Frequency Trading, where winning is measured in milliseconds. Their dream? To build a straight fiber-optic cable line between Kansas and New Jersey, making them millions. But nothing is straightforward for this flawed pair. Anton is the brains, Vincent is the hustler, and together they push each other and everyone around them to the breaking point with their quixotic adventure.