The League of Extraordinary Gentlemen
Sean Connery stars in this turn-of-the-previous-century action adventure in which Queen Victoria assembles some of the greatest criminal legends of the time for a secret mission.
In this eye-popping action adventure, a masked madman known as “The Fantom” threatens to launch global Armageddon. Recruited by Queen Victoria, legendary adventurer Allan Quatermain (Sean Connery) steps in to command a unique legion of superheroes – a hunter, a scientist, a vampire, an invisible man, an immortal, a spy and a beast – in hopes of conquering this fearsome enemy!