Welcome to Paradise
A young couple falls in love instantly and decide to get married in a luxurious Caribbean wedding, but their vacation turns into a roller coaster of jealousy that ends in chaos. A paradisiacal place, a dream wedding, an ideal couple, luxury guests - What could go wrong? Everything!