I'm Gilda
This Argentine biographic drama chronicles the life of Miriam Alejandra Bianchi, a working class girl who would become one of Argentina’s most beloved singers of cumbia music. Taking on the stage name "Gilda", Miriam’s authentic passion for music propelled her to fame and success, until a tragedy changed everything on one fateful day.