Sunstrokes
In this Argentine female buddy comedy, six salsa dancers seek to make their dream of a Caribbean getaway a reality by organizing a salsa contest. From atop a building roof where they sunbathe, the girls plan and prepare for what will be the hottest Saturday of the summer.