Music, Romance
Your moment in the spotlight is here. Sing and dance along to "Gotta Find You" performed by Joe Jonas from Camp Rock.
Everyone has that one special person they're searching for—or just might have found. Sing along and dance your heart out to "Gotta Find You" performed by Joe Jonas from Camp Rock.