Algo azul
The night before the wedding, Óscar and Eli, old-time friends, and best man and maid of honor, have sex after drinking in a party at the beach. In the next day, still hungover, they face several difficulties that put the wedding at risk. They are the only ones that can stop the catastrophe, while they reevaluate their relationship and possibly discover the hidden love behind their friendship.
Óscar and Eli have been best friends for all their life, sharing secrets and experiences. They never thought they could be something more, until the night before the wedding between Óscar's brother and Eli's best friend, when they drink too much and end up having sex. In the next morning, between the hangover and the chaos, they find that they have destroyed the wedding dress. With no time to talk about what happened, they have to go to a nearby island to get the dress fixed. While facing several setbacks and the appearance of their former partners, they begin to realize that, maybe, they were born for each other. Between disasters and adventures, they have to decide if what happened was a mistake or if they have been next to the love of their lives all that while.