Art Attack: Challenge Mode
Five content creators work together to solve epic artistic challenges. Creating a giant robot out of junk? Check. Cooking an edible island? Check. Transforming the workshop into the deep sea? Wait a minute... how do you do that? Join Dani, Antrax, Liz, Joo, and Franco for this adventure and discover how they handle each challenge... and if they solve them! Art Attack is back, and it's more challenging and fun than ever.
Five content creators, who are also Art Attack fans, have been called to participate in the show's new version. The doors to the giant workshop open and the adventure begins! They'll be presented with 12 epic artistic challenges such as creating a giant robot out of junk, making an animated short film, designing a spooky mansion, and cooking an edible island. They'll be testing the limits of their creativity and will have to work as a team, consult with specialists, test their creations, and much more... And they won't give up! But they will not be alone: a mysterious character will appear when they least expect it, to make their missions harder. Will they succeed in completing the challenges?