How to Steal a Million
In this charming comedy, a young woman (Audrey Hepburn) tries to save her father's (Hugh Griffith) reputation by stealing back his forged statue from a Paris museum.
A young woman tries to save her father's reputation by stealing back his forged statue from a Paris museum. She hires a professional burglar to help get the job done. What she doesn't realize is that he's a detective in disguise who has set her up.