Can-Can
Montmartre, 1896: the Can-Can, the dance in which the women lift their skirts, is forbidden. Nevertheless, Simone has it performed every day in her nightclub. Her employees use their female charms to let the representatives of law enforcement look the other way - and even attend the shows.
Montmartre, 1896: the Can-Can, the dance in which the women lift their skirts, is forbidden. Nevertheless, Simone has it performed every day in her nightclub. Her employees use their female charms to let the representatives of law enforcement look the other way - and even attend the shows. Then the young ambitious judge Philippe Forrester decides to bring this to an end. Will Simone manage to twist him round her little finger, too? Her boyfriend Francois certainly doesn't like to watch her trying.