Wild In The Country
Elvis Presley stars as a troubled young man that discovers he has a knack for writing when a counselor encourages him to pursue a literary career.
Possibly the sexiest of all of The King's movies, this film finds Elvis playing a backwoods delinquent blessed with great literary talents with Millie Perkins as his childhood sweetheart. Co-starring Tuesday Weld.