Copa América 2024: El legado
"Copa América 2024: El legado" portrays the last great opportunity for legends such as Messi, Di María, Rondón, Valencia, and Suárez to compete at the highest level, showcasing their impact on new generations. With exclusive access, this series celebrates the passion and competitive spirit of a historic edition of the tournament.
Through a deep and intimate narrative, the series portrays the last great opportunity for legends such as Lionel Messi, Ángel Di María, Salomón Rondón, Enner Valencia, and Luis Suárez to compete at the highest level and the legacy they leave to new generations. With exclusive access to the moments that defined each team's destiny, this historic edition celebrates the passion, pride, and competitive spirit that have made the Copa América an icon of world soccer.