People Like Us
Sam is a twenty-something, fast-talking salesman whose latest deal collapses the day he learns his father has suddenly died. Against his wishes, Sam is called home to put his father’s estate in order and reconnect with his estranged family. While there, he uncovers a startling secret that turns his entire world upside down: he has a 30-year-old sister he never knew existed.