From 149.00 Kč a month for 3 months
In the world's first action musical, Jake and his SWAT team raid an abandoned factory in order to bring down the country's most dangerous terrorist with singing and dancing.
Jake loses his best friend Zach in a S.W.A.T. operation near Detroit. Eight months later, Jake and his team are trying to get the terrorist responsible for Zach's death. While singing and dancing, they fight their way with their enemies. When Jake's blind thirst for revenge leads them into the deadly hands of a sniper, it's only by admitting to his true feelings that Jake can still save the day.