Hitler’s Battle Against The Press
As early as 1920, Munchener Post journalists saw the danger posed by Hitler. Unwaveringly and fearlessly, they wrote about National Socialism. Hitler referred to them as 'Munchener Pest' or 'devil's workshop' and menaced them with groups of thugs. Today these courageous editors and their newspaper have almost been forgotten. Just one book about them has ever been published - and that was in Brazil.