Murdered by Hollywood (The Writer With No Hands)
A professor suspects the CIA murdered a Hollywood screenwriter to bury a government secret. After receiving a threatening phone call, he heads to Hollywood to investigate, building a case that uncovers dark truths about the powerful connection between entertainment and intelligence.