Rainboy
Rainboy isn't your standard gardener. He plants drops and harvests clouds. However, while working, he accidentally injures the vain sun. Revenge! The forecast for the boy is bleak, but with the help of the rain clouds, he manages to brighten her spirits again. A short film about stormy conflicts.