Godzilla
A huge radiation-created monster is on a terrifying trek to Manhattan, leaving a trail of panic in its wake. Creating a ripple effect of destruction, the monster annihilates everything in its path. A motley crew must join forces to unravel the mystery behind this creature and prevent it from reducing the metropolis to a pile of rubble.