Snow White & the Huntsman
The evil Queen Ravenna will rule forever if she can take the life of Snow White, so she dispatches the Huntsman to track her down. But the wicked ruler never imagined that the Huntsman would train the girl to become a brave warrior, skilled in the art of war.