Giants and the Morning After
In the mythical Swedish town of Ydre, where giants once roamed, the idealistic mayor cherishes every new birth. This cinematic tale blends creation myths with everyday life, humorously exploring community life, responsibility, and the simple, profound moments that connect generations in this tiny, magical place.