The Fox
Europol agent Simon Fox, grappling with the trauma of accidentally killing a child, confronts "Gladio," a secret post-war resistance organization now misused by politicians threatening to turn the Netherlands into a police state. Discovering the truth behind Gladio, Simon fights to reverse the tide.